*

UllaKaukola Yksinkertaisesti ja avoimesti

Onko vika tietojärjestelmissä vai palveluhalukkuudessa?

Sain 1.4. tekstiviestin LänsiAutolta. Kiittivät asiakkuudesta ja tarjosivat renkaanvaihtoa 35 eurolla. Vastasin viestiin ohjeiden mukaan 4.4. Ilmoittivat vastausviestissään soittavansa pian aikataulun sopimiseksi. Mitään ei ole kuulunut. Nyt on 19.4.

15.3. soitin Vantaan hammaslääkärin ajanvaraukseen. Jätin takaisinsoittopyynnön ohjeiden mukaan. Nauhalla luvattiin soittaa takaisin saman päivän aikana. Kukaan ei soittanut.

Oli julkinen tai yksityinen palvelu, niin ongelma on sama. Onko kyse siitä, että tietojärjestelmät eivät toimi vai eikö asiakasta/potilasta haluta palvella?

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

0Suosittele

Kukaan ei vielä ole suositellut tätä kirjoitusta.

NäytäPiilota kommentit (2 kommenttia)

Käyttäjän StefanTallqvist kuva
Stefan H. Tallqvist

”Sain 1.4. tekstiviestin LänsiAutolta. Kiittivät asiakkuudesta ja tarjosivat renkaanvaihtoa 35 eurolla. Vastasin viestiin ohjeiden mukaan 4.4. Ilmoittivat vastausviestissään soittavansa pian aikataulun sopimiseksi. Mitään ei ole kuulunut. Nyt on 19.4.”

Kumma juttu nämä renkaanvaihtoasiat! Minulla on vastaava kokemus, toisen firman kanssa. Luovuin viime vuonna vanhoista kesärenkaista, ja tänä vuonna haluan täysin uudet.

Tilasin paikan päällä, puhelimitse ei saanut yhteyttä, luvattiin ottaa yhteyttä pari viikkoa sitten mutta mitään ei kuulunut.

Nyt olen sopinut toisen paikan kanssa uusien renkaitten toimittamisesta viikko sitten, saa nähdä tuleeko mitään? Onko firmoilla liian vähän henkilökuntaa, vai mistä tämä voisi johtua?

Tässä on kyseessä sentään monen sadan euron tilauksesta.

Käyttäjän UllaKaukola kuva
Ulla Kaukola

Minua mietityttää se, ovatko tietojärjestelmämme todellakin sellaisessa kunnossa, että niiden toimivuuteen ei voi luottaa.

Toimituksen poiminnat